Saper
Recce Regiment
Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 16:48, 07 Sie 2017 Temat postu: Rozgrywka nocna- obrona granicy 19.08.2017 FAKRO |
|
|
Witam
W imieniu ekipy ON Nightmare zapraszam na nocną rozgrywkę rozgrywkę na Fakro
Scenariusz będzie opierał się na działaniach rajdowych na wrogie terytorium i utrzymywaniu linii granicznej.
Strona atakująca wygrać może przez przejęcie wszystkich posterunków granicznych lub przez przechwycenie dokumentacji/zapasów znajdujących się na terenie wroga i utrzymaniu ich na swoim terenie.
Strona broniąca uzyskuje punkty za każdego schwytanego gracza strony atakującej plus dodatkowe punkty za utrzymanie go przez 20 min w głównym posterunku granicznym.
Punktacja:
1 pkt za każdy dokument
10 punktów za każdy zasób
5 punktów za przejęcie gracza atakującego
10 punktów za utrzymanie gracza 20 minut w posterunku granicznym (czyli w sumie 15 schwytanie plus utrzymanie)
Teren gry
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbiórka 19:00
Odprawa i wyjście na pozycje ~20:00
rozpoczęcie gry: 20:30
koniec rozgrywki ~6:00-7:00 w zależności od sił i chęci graczy
Zapisy:
Na forum w temacie lub na FB w poście z listą w wydarzeniu ( [link widoczny dla zalogowanych] )
Wiek 16 + (zgody opiekunów obowiązkowe poniżej 18 rż)
Wpisowe 2zł na flagi, chrono, oświetlenie punktów itd.
Minimalna ilość graczy 30
Limit górny graczy: 100
Strony SF (atak), Straż graniczna (Obrona)
stosunek graczy atak/obrona: 1/2
Strona atakująca działa w małych grupach próbując przeniknąć przez linię graniczną bez zwracania na siebie uwagi.
Strona broniąca utrzymuje punkty graniczne oraz patroluje linię graniczną i pilnuje by odziały SF nie przedostały się przez linię granicy i nie dotarły do punktów strategicznych.
Zasady:
Fullcontact
Repliki do 400 fps full auto
Repliki KM do 450 fps Auto (powyżej tylko krótkie serie)
Maks fps 550
Ranni:
Po dostaniu pierwszej kulki gracz kładzie się na ziemi i czeka 5 minut na medyka. W tym czasie może zostać uleczony przez medyka dowolnej strony.
W przypadku uleczenia przez wrogiego medyka taka osoba jest brana do niewoli. Jeśli w ciągu 5 minut ranny nie zostanie uleczony oznacza się czerwonym migającym światłem i udaje się na respa.
Druga kulka zawsze zabija
Jeńcy:
Osoba uleczona przez wrogiego medyka staje się automatycznie jeńcem. Jeniec musi być prowadzony przez innego gracza przez oparcie na ramieniu jeńca dłoni gracza prowadzącego.
Strona atakująca może na przesłuchać jeńca na miejscu zadając mu dwa pytania na które można odpowiedzieć tak lub nie na które gracz musi odpowiedzieć zgodnie z posiadana wiedzą po czym udaje się na respa jako trup.
Strona broniąca może jeńców przetrzymywać. Zaraz po pojmaniu jeńca musi go bez specjalnych opóźnień odstawić do głównego punktu granicznego w którym jeniec musi przebywać 20 min (po których wraca na swojego respa) lub do odbicia przez swoją stronę
Respy
strona atakującą co 10 min w wyznaczonych punktach
strona broniąca się co 20 min w wyznaczonych punktach
Lista w pliku
[link widoczny dla zalogowanych]
ORGANIZATOR NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA USZKODZENIA CIAŁA, REPLIK I UMYSŁU. GRAMY Z GŁOWĄ, ZACHOWUJĄC WSZYSTKIE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA.
WSZELKI SPRZĘT NOKTOWIZYJNY CZY TERMOWIZYJNY GRACZE UŻYWAJĄ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZELKIE USZKODZENIA TAKIEGO SPRZĘTU NIE ODPOWIADAJĄ OSOBY TRZECIE (NIE DOTYCZY CELOWEGO USZKODZENIA MECHANICZNEGO W STYLU RZUCANIA ITP.)
panowie piszecie się na takie coś? z tego co wiem tylko ja mam latarkę :|
Post został pochwalony 0 razy
|
|