Sebka_anihilator |
Wysłany: Wto 22:22, 10 Mar 2020 Temat postu: 2020.04.26 Fallout 5 - Zew Czeluści LARP ASG |
|
"FALLOUT
- termin Fallout na 26 kwietnia 2020
- 4 skrajne frakcje po 12 osób skład dobierają "szefowie"
- Fallout będzie miał limitowaną amunicję, w całości dostarczoną przez organizatora kulki 0,25
- Koszt Fallout to ok 40 zł w przelewie
- Frakcje miejscowe zaczynają ok 8 00
- Frakcje wędrowne ok 10 00
- dostępne pojazdy z limitem paliwa
- katering za zł na terenie gry
REGULAMIN LARP ASG
Fallout Zew Czeluści
Termin:
26-04-2020 niedziela
Miejsce: Zabrze ul.Hagera 43
Przebieg: wszystko bardzo przybliżone zależne od warunków
8 00 Rejestracja uczestników “miejscowych” i wyjście na lokacje
9 00 Rejestracja uczestników “wędrownych” (poszukiwacze)
9 45 odprawa dla uczestników “wędrownych”
10 00 początek gry
17 00 Zakończenie gry
Wiek:
18+ dowód osobisty
16+ pisemna zgoda rodziców, wszyscy nieletni wcześniejszy kontakt z “Sarną”
14+ z dorosłym opiekunem na imprezie
Rejestracja uczestników
Następuje przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony w wydarzeniu.
Rejestrując się wyrażasz zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w formie zdjęć, filmów, plakatów w celu promowania wydarzenia za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych.
Rejestrując się wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (imię, nazwisko, wiek, nr telefonu) w celach związanych z wydarzeniem. Jednocześnie informujemy, że przesłane nam dane osobowe są wyłącznie na potrzeby tego wydarzenia, nie są nigdzie udostępniane oraz będą komisyjnie zniszczone po wydarzeniu
Koszt udziału:
40 zł w przedpłacie na wskazane konto do dnia 12 kwietnia 2020
FAT Zabrze 26 1140 2004 0000 3502 7231 9487
tytułem: Fallout + ksywka wpłacającego
60 zł na miejscu imprezy
zebrane środki zostaną użyte w celu organizacji imprezy
Karta Postaci
każdy z uczestników otrzyma kartę postaci
karta po wypełnieniu zostanie umieszczona w opasce i noszona w widocznym miejscu
będzie na niej odnotowane aktualne napromieniowanie
oraz jawne umiejętności
Frakcje w Grze
Miejscowi - zaczynają wcześniej i budują swoje lokacje (od godz 8 00) , dostęp do tych frakcji jest tylko za zgodą szefa frakcji i wymaga włączenia się w budowę miejscówki
Cztery główne frakcje w systemie zarządzania odgórnego działanie na rozkaz
NCR (10 osób) BS (10 osób) Enclava (10 osób) Bunkier/Czeluść (10 osób)
Niezależne neutralne miasto w systemie własnych wartości, kilka małych grup
ODAHO (20 osób)
Wędrowni Poszukiwacze - zaczynają później (ok 10 00) grupy i pojedynczy gracze działający niezależnie, luźno związani z frakcjami, o różnym miejscu startu, Wchodzący w interakcję ze światem miejscowym i poszukujący zajęcia dla siebie
Pojazdy w Grze
jest możliwość używania pojazdów graczy na własne ryzyko
pojazd musi być zgłoszony osobno do organizatora
pojazdy jeżdżą w grze ale tylko na drogach
w przypadku jazdy po bezdrożach jedna oznaczona (kamizelka odblaskowa) osoba idzie przed pojazdem
aby pojazd mógł się poruszać potrzebuje “paliwa”
pojawią się też pojazdy przewodników wywożące graczy na “odległą” lokację
Katering -posiłek
Na terenie gry przewidujemy rozstawienie kuchni polowej z możliwością dokonania zakupów ciepłych posiłków, (za PLN ). Jest to strefa ON Game i obowiązują tam zasady gry.
Będzie tam również Punkt WC. i umywalka.
WYPADEK
jeśli podczas imprezy zdarzy się jakiś wypadek, proszę zatrzymać grę i nawoływać głośno
WYPADEK !! i powiadomić organizatora
Zdarzenia MASOWE (Obszarowe)
mogą zostać ogłoszone przez NPC lub przez SMS zdarzenia które dotyczą większej ilości uczestników gry, lub jakiegoś obszaru, należy natychmiast zastosować się do polecenia i wykonać zalecaną czynność.
Ograniczenia amunicji:
amunicja będzie limitowana i jest częścią ekonomii świata
amunicję zapewnia organizator
nie dopuszczamy amunicji własnej
sugerujemy zabranie real/mid capów
sugerujemy zabranie bezpiecznej broni białej
Przydział amunicji:
Każdy Gracz-Poszukiwacz na start dostaje odmierzoną ilość amunicji (około 100 kulek, mierzone kieliszkiem 25 ml)
Lider frakcji (NCR, BS, Enclava, Czeluść/Bunkier) rozdaje ammo WYŁĄCZNIE swoim graczom, w trakcie budowy lokacji. Wyjątkiem jest frakcja POSZUKIWACZY i ODAHO która dostaje amunicję w momencie rejestracji.
Kulki mogą być odbierane trupom, ale tylko dzięki umiejętności “PRZESZUKIWANIA ZWŁOK”
Handel/wymiana amunicją jest dozwolony
umiejętność RUSZNIKARZ daje możliwość produkcji amunicji
Ograniczenia FPS: ( max 666 )
do 450 FPS auto
powyżej singiel oraz dystans minimalny 30m
jak przegniesz to kopas w jajas
nietypowe repliki zgłaszać do “Kruchego”
Zasady trafień:
- każde trafienie kulką zabija, nawet od swoich, nawet w plecak, nawet w replikę
- każde trafienie bezpieczną bronią białą zabija
- po trafieniu wyciągasz czerwoną szmatę, możesz wołać o pomoc
- po postrzale pozostajesz na miejscu dopóki trwa wokół akcja, jeśli nic się nie dzieje pozostawiasz fabularne przedmioty w miejscu śmierci i wracasz na respa
- Bestie mogą mieć odporność na postrzał
- Postacie mogą posiadać “zbroje” zwiększające odporność na postrzał
- jeśli jakaś kreatura nie reaguje na postrzał to radzę Ci od razu uciekać
- śmierć nie likwiduje napromieniowania, mutacji czy chorób
- broń biała zamiast zabicia może tylko ogłuszyć, deklaracja atakującego
Respy jest dwuetapowy:
ETAP1- ożywienie 10 min w bazie swojej strony lub inne wynikające ze scenariusza, w tym czasie NIE istniejesz dla gry (czerwona szmata na głowie)
ETAP2- rekonwalescencja 30 min w tym czasie pozostajesz w swojej bazie ale nie możesz walczyć, jednak istniejesz dla gry (bez czerwonej szmaty), czasami możliwe jest skrócenie
Pirotechnika: zakaz
Wymagamy:
atestowana ochrona oczu + czerwona szmata
stylizacji (przebrania) w zależności od strony/frakcji
zabezpieczenia ciała odpowiedniego do imprez ASG
IM - identyfikator medyczny
wpisu na liście uczestników
przestrzegania regulaminu i zasad fair play
KREATURY /BESTIE
- inne stwory zwykle groźne, zwykle nieśmiertelne
- mogą się pojawić mechy i syntki
- mogą się pojawić oddziały “trzeciej strony”
ZADANIA:
- liniowo dla każdej strony Quest główny tzn wykonanie jednego etapu, daje możliwość wykonania kolejnego
- zadania poboczne
- zadania indywidualne
- przeszkadzanie przeciwnikowi
- można zainicjować własne zadania jednak wymaga to konsultacji i akceptacji ze strony organizatora
UMIEJĘTNOŚCI
- pewne czynności będą wymagały użycia umiejętności/talentów
- będzie można na starcie wybrać sobie jedną z niewielu ( STARTOWE)
- będzie można wylosować za dobrą stylizację
- będzie można nauczyć się w trakcie gry, zwykle u NPC
będą one przyszywane/przyklejane do karty postaci i w razie potrzeby okazywane NPC lub innym graczom
CZELUŚĆ/Bunkier- część terenu leśnego będzie odgrywał “Czeluść” w domyśle będą to korytarze wewnątrz podziemnego kompleksu badawczego, dlatego taśmę czy strecz proszę traktować jak nieprzekraczalny mur
PROMIENIOWANIE - sygnały dźwiękowe (piszczenie/ skrzeczenie) będą oznaczać strefy zwiększonego promieniowania, gracze bez odporności lub odpowiedniego sprzętu, nie zbliżają się na zasięg dźwięku (ok 10-15 metrów). Dawka promieniowania będzie odnotowana na karcie.
promieniowanie można “zbijać”/zmniejszyć w niektórych lokacjach.
MUTACJE - pojawiają się
- po otrzymaniu nadmiernej dawki napromieniowania
- u niektórych specjalnych postaci
- mają bardzo różne efekty
ZAKAZ:
- wchodzenia i strzelania na posesje prywatne
- strzelanie do cywilów
- strzelanie do zwierząt
- strzelanie z premedytacją do “nieśmiertelnych” kreatur
- strzelania “na araba” - bez patrzenia do kogo
- strzelanie w kierunku ulic i parkingów poza terenem gry
- afiszowania się replikami na terenie parkingu lub na granicach planszy"
Link do fb - https://www.facebook.com/events/867203337068330/
Link do zapisów - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfYihYGKz-Jpd8nFPFkFDS_16XCHIbAEv4wtBa9SPERjrkehg/viewform?fbclid=IwAR0CX4_wdgbeFaIS4Wuql4XWmk7nZ9XaG5ZZK-NMlKbvQHfjFTs4jsWHBHM
Wszyscy(prawie) juz byli i wiedzą o co cho |
|